Alexander Hommels

Alexander Hommels

Over Alexander Hommels

Waarom de PvdA?
Een boeskool in hart en nieren, een nuchtere verbinder met energie en passie voor alles wat er in en om Oldenzaal gebeurt. De intrinsieke motivatie naar boven halen waarom we dingen doen zoals we ze doen. Samenwerken aan een mooi en prachtig leefbaar Oldenzaal voor iedereen, laat dat nu ook de beginselen zijn waar de PvdA voor staat.

Verenigingsleven
Lid van de Oldenzaalse wielerclub OWC. Op zowel de racefiets als mountainbike fanatiek en gepassioneerd genieten van het Twentse land en daarbuiten.

Nevenfuncties
Verantwoordelijk voor de website van PvdA Oldenzaal, vrijwilliger bij OWC, vrijwilliger bij basisschool De Bongerd

PvdA Oldenzaal
Meer dan een jaar actief op de achtergrond bij de PvdA Oldenzaal als fractieondersteuner. In deze tijd ervaren dat lokale politiek niet saai is maar juist inspirerend werkt. Inzetten voor het Oldenzaal van morgen. Meedenken en meepraten over de toekomst van Oldenzaal met haar inwoners. Met plek 3 op onze lijst tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 wil ik graag de Oldenzaalse inwoners vertegenwoordigen in de gemeenteraad.

Carrière
Het accent in mijn werk als consultant ligt op vertrouwen en doorpakken vanuit risicomanagement, met name in het sociaal domein.  Bezig houden met strategisch advies, interim management en ontwikkelen van de tools van morgen. Met meer dan 15 jaar ervaring als adviseur in de financiële dienstverlening leg ik mij vooral toe op risicomanagement gericht op Business Continuity Management.